Konferenssin osanottajia Kuopion torilla. Taustalla tapahtumapaikka, Kuopion kaupungintalo

EKK:n vuoden tärkein keskustakehittämisen tapahtuma, konferenssi, järjestettiin tänä vuonna Kuopiossa.
Tapahtumaan osallistui 142 henkilöä. Konferenssi onnistui saadun palautteen mukaan erinomaisesti.

Kahden konferenssipäivän aikana kuultiin laadukkaita esityksiä, joista mainittakoon saksalaisen
maisema-arkkitehdin, kaupunkisuunnittelijan ja kuvanveistäjän Herbert Dreiseitlin esitys ”Elävät keskustat Blue, Green and Social – Integrated Solutions for Liveable City Centres of Tomorrow”.
Tiiviissä ohjelmassa oli useita kotimaisia mielenkiintoisia ja ammatillisia alustuksia. Vierailevina ”tähtinä” esiintyivät ministeri Paavo Lipponen ja taiteilija Jorma Uotinen.

Kiitoksemme kaikille esiintyjille ja konferenssin osanottajille. Kiitoksemme myös Kuopion kaupungille laadukkaista konferenssitiloista sekä vieraanvaraisuudesta. Päivien ohjelma
Ensi vuonna keskustakehittämisen päätapahtuma järjestetään Hyvinkäällä.