Yhdistyksemme julistaa kilpailun vuoden 2017 keskustapalkinnosta. Tampere voitti vuoden 2016 palkinnon onnistuneesta keskustauudistuksestaan.
Voittajat ovat yleensä olleet onnistuneita keskustojen kehittämishankkeita, mutta kilpailuun voi osallistua mikä tahansa kaupunkikeskustaa koskeva hakijan mielestä onnistunut ja hyvin perusteltavissa oleva tapahtuma, ilmiö, henkilö(t), rakentaminen, oivallus, innovaatio, tempaus, tuote, teko jne.
Kilpailuehdotus laaditaan yhdelle A 4:lle.  Siinä kerrotaan mahdollisine valokuvineen ytimekkäästi kilpailuehdotuksen sisältö sekä vahvuudet.
Ehdotukset lähetetään syyskuun loppuun mennessä meilillä osoitteeseen pokko.lemminkainen@kaupunkikeskustat.fi (kopio info@kaupunkikeskustat.fi). EKK_keskustapalkinto2017_kilpailu_