EKK:n puheenjohtaja Aleksi Randell

EKK:n uusi puheenjohtaja Aleksi Randell, Turku

Turun kaupunginjohtaja Aleksi Randell valittiin yksimielisesti EKK:n uudeksi puheenjohtajaksi eilen pidetyssä yhdistyksen syyskokouksessa.
Kuusi vuotta yhdistystä johtanut Kotkan kaupunginjohtaja Henry Lindelöf ei ollut enää käytettävissä puheenjohtajana.

Varapuheenjohtajiksi valittiin edelleen toimitusjohtaja Harri Hiltunen (Suomen Kiinteistöliitto(, toiminnanjohtaja Kari Moilanen (City Kokkola ry) sekä erikoiskaupan asiantuntija Kaj Wikström.
Hallituksen muiksi jäseniksi valittiin 19 varsinaista ja 19 varajäsentä hallitus 2017

Kokouksessa vahvistettiin myös 20-juhlavuoden toimintasuunnitelma sekä talousarvio.

Kokouksen jälkeen pidettiin EKK-iltapäivä, joka oli tarkoitettu lähinnä keskustayhdistysten toiminnanjohtajille. Iltapäivän aikana keskusteltiin tiiviisti mm. vuonna 2017 pidettävästä yhteisjoulunavauksesta, johon on osallistumassa tässä vaiheessa jo 20 kaupunkia eri puolilla Suomea.