Pilvi Linna on 37-vuotias kaupunkilainen. Nautiskelija kokeilee kaikkea uutta. Hän asuu, käy töissä ja viettää vapaa-aikaansa keskustassa eli on aito ”urbi”. Pilvi on mukana Elävät Kaupunkikeskustoissa, jonka verkostoista, konferensseista, seminaareista, opintomatkoista ja tapaamisista hän löytää uusia näkökulmia.

Pilvi Linna ylläpitää kaupunkikeskustojen tulevaisuusikkunaa. Se kurkistelee 20 vuoden päähän. Miten keskustat kukoistavat tulevaisuudessa? Elinkeinot, kaupunkirakenne, liikkuminen, keskusta-asuminen, kaupunkimainen elämäntapa, viihde ja viihtyminen, älykkäät kaupunkivihreät, kaupunkilaisten osallistaminen ja vuorovaikutus, uudet innovaatiot.

Linna unelmoi nopeasta junayhteydestä meren ali Tallinnaan ja sieltä Pariisiin. Nopea junayhteys myös Suomen halki Ouluun, jonne Helsingistä alle kolmessa tunnissa on toivelistallaan.

Pilvi ”laumailee”. Hän nauttii muista, sopivasta hälystä ja kaikista keskustan pöhinöistä. Pilvi shoppailee vain keskustoissa arvostaen henkilökohtaista palvelua.

Aamukahvinsa Pilvi nauttii heräävässä keskustassa, lounaansa eri keskustaravintoloissa. Viikonloppuisin hän suosii ystävineen pitkiä päivällisiä, joihin kytkeytyy monipuolista kulttuuritarjontaa.

Pilvi on hankkinut jo sähköavausteisen potkulaudan. Sillä hän suhaa keskustan tuhansiin eri paikkoihin ja tapahtumiin ainakin keväät, kesät ja syksyt.

Voit seurata ja kommentoida Pilven blogeja Elävät Kaupunkikeskustat sivustolla. Kuukaudessa julkaistaan kaksi blogia, kalenterivuodessa parikymmentä. Näin rakennetaan keskustakehittämisen tulevaisuuden ideapankkia, johon syntyy jo yhdessä kalenterivuodessa tuhansia näkökulmia.