Pilvi Linna aloitti blokkaamisen puoli vuotta sitten kotisivulla (www.kaupunkikeskustat.fi). Nyt se meilataan uutiskirjeenä jo EKK:n jäsenistölle pari kertaa kuukaudessa. Pilvi Linna alkaa kesäkuussa haastatella keskustakehittäjiä. Aakkosten alkupäästä alkaa.

Miten keskustat kukoistavat tulevaisuudessa? Elinkeinot, kaupunkirakenne, liikkuminen, keskusta-asuminen, kaupunkimainen elämäntapa, viihde ja viihtyminen, älykkäät kaupunkivihreät, kaupunkilaisten osallistaminen ja vuorovaikutus, uudet innovaatiot…

Pilvi Linna on itse 37-vuotias kaupunkilainen. Nautiskelija kokeilee kaikkea uutta. Hän asuu, käy töissä ja viettää vapaa-aikaansa keskustassa eli on aito ”urbi”. Pilvi on mukana Elävät Kaupunkikeskustoissa, jonka verkostoista, konferensseista, seminaareista, opintomatkoista ja tapaamisista hän näkökulmia.

Pilvi nauttii ”laumailusta”, härdellistä, hälystä ja kaikista keskustapöhinöistä. Pilvi shoppailee keskustoissa arvostaen henkilökohtaista palvelua. Aamukahvinsa Pilvi nauttii heräävässä keskustassa, lounaansa eri keskustaravintoloissa. Viikonloppuisin hän suosii ystävineen pitkiä päivällisiä, joihin liittyy myös monipuolista kulttuuritarjontaa.

Pilvi on suhaa keskustan tuhansiin eri paikkoihin ja tapahtumiin sähköpotkurillaan ainakin keväät, kesät ja syksyt. Kaupunkieläjä unelmoi suorasta junayhteydestä Tallinnaan, jotta kerran vuodessa pääsee Berliiniin seitsemässä tunnissa kaupunkimaisemia matkalla ihaillen.