Blogisti Pilvi Linna aloitti alkuvuodesta 2019 EKK:n kotisivuilla ja uutiskirjeissä. Nyt on koossa jo parikymmentä blogia. Niissä esitellään raikkaita näkökulmia keskustakehittämiseen.  Samalla välitetään jäsenistön kautta laajaa keskusta-asiantuntemusta ja tehdään yhdistyksen jäseniä tunnetuksi. Tavoitteena on, että parissa vuodessa jokainen pääsee tuomaan omaa näkemystä jaettavaksi muille Pilvi Linnan haastattelemana.

Podcastit ilmestyivät syyskuussa kuunneltavaksi kotisivuille. Ensin kysyttiin keskustakehittämisen viittä avainsanaa eri lohkoilta Porin konferenssin yhteydessä. Sen jälkeen paneuduttiin työssä jaksamiseen. Kolmantena aiheena on Hampuri-Bremen syysopintomatkan opit. Nyt podcasteja on yhteensä 15. Lisää tulee koko ajan.