Keskustateko 2020 -kilpailu: Avataan 23.4. Tampereen tutkimustorstain yhteydessä. Ehdotusten sisäänjättö on elokuussa 15.8. kello 15. Valmisteluvaliokunta 2020 puheenjohtaja Tuula Loikkasen johdolla valitsee voittajan/voittajat. Voittajaehdokkaat esitellään ensin Tikkurilan konferenssin iltajuhlassa 26.8., jonka jälkeen julistetaan kerrotaan.

Keskustapalkinto 2020 on ratkaistu! Sen voittaja julkistetaan kyseisellä kaupungissa maanantaina 23.3. kello 10. Keskustapalkinto on myönnetty vuodesta 1999. Nyt palkinto jaetaan jo 21. kertaa.

Strategiavalmisteluvaliokunta kokoontuu 29.4. kello 10.30 valmistelemaan Strategia 2025. Samalla kehitetään jäsenhankintamme järjestelmällistämistämme. Iltapäivällä 29.4. on puheenjohtajiston kevätlounas Helsingin keskustassa.

Keskustan liikenneperiaatteet 2020 -suositus on loppuviimeistelyä vaille valmis. Sitä johtaa Mikko Heikkilä. Hyvää kannattaa odottaa!

Tampereen tutkimustorstain 23.4. ohjelma on valmistumassa. Työryhmä Seppänen/Tynkkynen/Lemminkäinen hioo vielä. Täydellinen ohjelma julkistetaan viimeistään tasan kuukautta ennen eli noin 23.3: Tampereen kehittyvä keskusta raitioteineen, kauppa keskustassa, Suomen pienet keskustat, kauppahallen tulevaisuus, sähköinen ulkoviestintä, Airbnb, kauppahallit keskustoissa, sähköinen ulkoviestintä…

Talous- ja hallinto-ohje on päivitetty ja täydennetty. Runkona oli talousohje vuodelta 2015, jota täydennettiin hallinto-ohjeella.