Klikkaudu webinaariimme (22.4.), ensin sinulta kysytään perustietosi. Taltioinnin kesto 210 minuuttia.

”Uuden keskustahorisontin” puheenjohtaja Esa Salokorpi onnistui loistavasti EKK:n historiallisen Tutkimustorstaimme kapelimestarina. Toiminnanjohtaja säestää sivusta. Komentokeskuksen valkoinen deski oli salaisessa keskustassa.

Webinaarin ruusut, risut ja kehittämisideat 15.5. mennessä kaija.tervala@kaupunkikeskustat.fi

Jos joku käyttöönsä webinaarimme yhteystietoja ja esityksiä, niin meiliä ko. alustajalle:

heli.vainio@nortecon.fi ”Kaikki muuttuu keskustoissa, kauppaa uusiin kanaviin…”

ville.laurila@ilmarinen.fi ”Toimistopaluujuhlat alkavat aivan kohta, ehkei avokonttoreissa…”

tero.sarkiniemi@teliacompany.com ”Ihmisvirrat, matkat ja viipymät koko Suomessa…”

pekka.veiste@tampere.fi ”Tulotaso, työllisyys, koulutustaso vaikuttavat hyvinvointiin…”

anniina.autero@tampere.fi ”Turvallisuus on kaiken mahdollistaja…”

henna.puisto@tampere.fi ”Tampereelle tulee Suomen suurin raitiotievaunu…”

pekka.veiste@tampere.fi ”Keskustassa on 60% yksinasujia…”

heli.jarvela@turkucenter.fi ”Uusi brändi-identiteetti lähti tarinasta ja ydinlupauksesta…”

martti.wiljelms@salokorpi.com ”7 vuotta keskustojen jatkuvaa elinvoimaseurantaa…”

mikko.ostring@rakli.fi ”Halpa-, ruoka- ja verkkokauppa korona-ajan voittajia…”