Hallintosihteeri Kaija-Leena Tervala ja toiminnanjohtaja Pokko Lemminkäinen raikkaissa joulutoritunnelmissa. Keskustakehittäminen on ulkoilmalaji joulunakin.

ELÄVÄT KIITOKSET KAIKILLE VUODESTA 2021

PIKKUHILJAA KOHTI JOULUA

Vuosi 2021 alkaa olla lopuillaan. Oli upea vuosi, vaikka kuitenkin niin erilainen.

Kiitokset KOKO hallitukselle 2021 innostavasta työpanoksestanne kiitos!

• puheenjohtaja Pekka Vähäkankaalle hienostuneesta etäjohtamisesta
  • varapuheenjohtaja Harri Hiltuselle jäntevästi johdetuista kevät- ja syyskokouksista
  • varapuheenjohtaja Samuli Kansalle toiminnanjohtajien elävistä etätapaamisista
  • varapuheenjohtaja Kari Luodolle ruokakaupan isosta työpanoksesta julkaisuumme
  • valmistevaliokunnan pj.:lle Tero Lassilalle tyylikkäästä VVK:n puheenjohtajuudesta

Kiitokset pirteät valmisteluvaliokuntaiset: Anne, Eija, Johanna, Mikko, Pekka ja Samuli.

Kiitos ”Suosituksia kestävään kaupunkikehittämiseen” -julkaisuun osallistuneille (25 hlöä).

Erityiskiitokset siitä ympäristöministeriöön Virve Hokkaselle ja Mika Ristimäelle.

Kiitokset Esa Salokorvelle tutkimustorstaimme virtuoooooosimaisesta etämoderoinnista.

Onnittelut Turkuun – etenkin Heli Järvelä ja Antti Kirkkola – keskustapalkinnosta 2021. Kuten Varkauteen Nina Pesoselle keskustaTEKOpalkinnosta 2021.

Tikkurilan kävelykonferenssista aivan huippuhuippukiiiiiiitokset Johanna Rajalalle.

Toiminnanjohtaja kiittää myös huikean persoonallisista joulunavauksista 2021 mm. Lahden musiikkileikkikoululaisia jäätoreineen, Joensuun vaikuttavaa kuorolaulua ja tonttuteatteria, Riihimäen yhteisöllisestä puurojuhlaa ja Haminan satumaista kaupunkivaloteoksesta…

Ja jokainen voi käydä itse kuuntelemassa tuoreen Podcastin ”Joulun Ihme” www.kaupunkikeskustat.fi

Haminan joulunavaus toi vaikuttavan kaupunkivaloteoksen tuomaan sydäntalveen valoa aina tammikuulle.

Pokko Lemminkäinen, tj. / EKK ry, puh. 040 555 346 / pokko.lemminkainen@kaupunkikeskustat.fi,

www.kaupunkikeskustat.fi

twitter: @PLemminkainen #kaupunkikeskustat