Hallitus kokoontui 29.9.

Hallitus kokoontui Ilmarisen vieraana WTC:ssä Aleksanterinkatu 17:ssa juhlallisessa Marskin salissa Ville Laurilan toimiessa tilaisäntänä. Kokoukseen osallistui 15 henkilöä.

Hallitus käsitteli mm. seuraavia asioita: yhteisterassiselvitys, katukaupustelusuositus, sähköpotkulautahässäkkä, hankerahoitusten haastavuus, vuoden 2022 keskustaTEKOkilpailun tilanne, Turun Juhlakonferenssimme palaute, www.kaupunkikeskustat.fi -mediasivujemme käyttö ja linjauksia vuodelle 2023.

Valokuvassa vasemmalta oikealle: Mikko Heikkilä (EKK:n tutkimus- ja kehittämisvastaava), Simo Hiilamo (EKK:n varapuheenjohtaja, Kaupan Liitto), Kirsi Rantama (Sitowise Oy), Maria Kelter (Amerikka Oy), Kristian Keinänen (Riihimäen kaupunki), Eija Kölhi (Porvoon elävä keskusta ry), Minna Maarttola (Helsingin kaupunki), Tiina Oksala (Helsingin Yrittäjät), Harri Hiltunen (Kiinteistöliitto), Tea Taivalkoski (PTY), Matti Tapaninen (WSP Finland Oy), Veijo Kekkonen (Consti Oy), Ville Laurila (Ilmarinen) ja Pekka Vähäkangas (EKK:n puheenjohtaja, Kuopion kaupunki).