2023 Keskustakilpailu SULKEUTUU 15.11.2022

Keskustakilpailu on järjestetty vuodesta 1999. Pietarsaari (kuvassa) voitti 11.5.2022 keskustakilpailun vaikuttavilla keskustauudistuksillaan. Pietarsaari on jo 23. voittaja. Vuoden 2023 keskustakilpailu sulkeutuu 15.11.2022.

Sisältö: voittajat ovat yleensä olleet keskustojen laajojen kehittämishankkeita, mutta kilpailuun voi osallistua mikä tahansa kaupunkikeskustaa koskeva hakijan mielestä onnistunut kehittämishanke.

Aikataulu: kilpailuehdotus on lähetettävä viimeistään 15.11.2022 sähköpostilla palkintoraadin sihteerille pokko.lemminkainen@kaupunkikeskustat (+ kopio kaija.tervala@kaupunkikeskustat.fi).

Kilpailuehdotuksen laadintaohje: kilpailuehdotus laaditaan yhdelle A4:lle yksipuoleisena. Siinä kerrotaan mahdollisine valokuvineen kilpailuehdotuksen sisältö sekä vahvuudet että hakija yhteystietoineen.

Raati: Kokoonpanossa on edustajia eri keskustatahoista arvioimassa ehdotukset.

Julkistaminen:  Voittaja julkistetaan keväällä 2023 mediatilaisuudessa voittaneella paikkakunalla sekä tiedotetaan EKK:n kuukausinfossa ja mediasivuilla www.kaupunkikeskustat.fi.