Helsingin Kaupunkitilat Oy:n toimitusjohtaja Peggy Bauer on osallistunut aktiivisesti myös EKK:n konferensseihin sekä syysopintomarkoille: Wien, Bratislava, Parma, Pavia ja Bologna.

Blogisti Pilvi Linna haastatteli ystävänpäivänä toimitusjohtaja Peggy Baueria Helsingin keskustan kehittämisestä ja kehittymisestä.

”Helsingin kaupunkikeskusta on kiinnostava ja viehättävä kehittämisympäristö. Menneisyyttä ja historiaa on kunnioitettava, mikä lisää kehittämishaasteita, mutta silti keskustaan pitää rohkeasti tuoda moderneja kerroksia”.

Senaatintorille jättiterassi 2023?

”Keskustelu jättiterassista on nyt kesken operaattorin kanssa. Hienoa on, että sopimuksesta on tulossa nelivuotinen mahdollistaen pitkäjänteisen kehittämisen”.

Suosikkiravintola Helsingin keskustassa?

”Olen kaikkiruokainen ravintoloiden suhteen. Annan arvoa persoonallisuudelle, palvelulle ja miljöölle. Olen valmis uteliaana aina kokeilemaan uusia ravintoloita”.

Keskuskadun kattaminen?

”Keskuskadun kattamisesti on jo puhuttu pitkään. Keskustaa pitää kattaa tavalla tai toisella, jotta se voi kilpailla ympärivuotisuudessa etenkin talviaikaan”.

Suosikkikeskustoja?

”Sydämeni sykkii historiallisille keskustoille esim. Bilbaossa ja Bolognassa”.