Pietarsaaren kaupunkikehitysjohtaja Mika Hakosalo toivottaa Suomen keskustakehittäjät 20.4. tervetulleiksi Pietarsaareen pohjoismaiseen Baltic Sea North Cities -seminaariin, jossa esitellään keskustakehittämisesimerkkejä Ruotsia ja Norjaa myöten.

Hakosalo on ”skandipoliitti”: geeninsä ovat suomalaiset, syntynyt Eskilstunassa, asunut Tampereella ja opiskellut Helsingin yliopistossa ympäristösuojelua, pääkaupungissa työuraa innovaatioiden kanssa, vuonna 2006 rakennutti talon Tammisaareen jonne myös perusti yrityksen, vuonna 2013 muutto Tukholmaan jossa oli kahdeksan vuotta tekemässä älykaupunkia sekä kaupunkikehittämistä eri muodoissaan, seuraavaksi muutti Vaasaan työskentelemään ilmasto- ja energia-asioissa ja sieltä jatkoi Pietarsaareen kaupunkikehitysjohtajaksi vajaa vuosi sitten.

Kuuntele Hakosalon Citycast.

Categories: Citycast