Uusi kaupunkipolitiikka -seminaari

Tilaisuus oli valtiovarainministeriössä vaalien kynnyksellä. EKK:n huippukolmikkoa – Pekka Vähäkangas, Ulla Pöllänen ja Tero Lassila – täydensi hallituksemme asiantuntija Mika Ristimäki.

Pääpuolueiden edustajat antoivat omat näkökulmansa. Feministinen kaupunkisuunnittelu yllätti?

Harriet Lonka

Keskustan Harriet Lonka ihailee vehreitä kaupunkikeskustoja, joissa on hyvä hengittää.

Sari Multala

Kokoomuksen Sari Multalan mielestä Sydney on yksi maailman hienoimmista kaupungeista.

Teija Makkonen

Perussuomalaisten Teija Makkonen ihailee Dubain tornitaloja sekä innovatiivisia Tukholmaa ja Tallinnaa.

Lauri Muranen

Demareiden Lauri Muranen ihailee Melbournen puistomaisuutta, tunnelmaa ja ainutlaatuisuutta.

Atte Harjanne

Vihreiden Atte Harjanne kehuu Kööpenhaminaa, koska keskusta on tiivis ja saavutettava eläväisine kaupunkikulttuureineen.