Vilna ja Kaunas yllättivät

EKK:n ammatillinen syysopintomatka suuntautui lokakuiseen Etelä-Baltiaan.

Vilna ja Kaunas hivelivät siisteydellään sekä laajalla historiallisuudellaan, jopa karheudellaan. Molemmista löytyi linjakasta liettualaista kaupunkihenkeä.

Ursula Rautell

Kivijalan kalakauppias Ursula Rautell esittää, keskustojen olisi nyt Suomessa muututtava.

Anna Kyntäjä

Jyväskylän Sydämessä ry:n toiminnanjohtaja Anna Kyntäjä on tyytyväinen siitä, että on kuullut paljon kaupunkihistoriaa sekä nähnyt katutaidetta.

Petri Launonen

Kuopion kaupunkikeskustan kehittämisyhdistys ry:n puheenjohtaja Petri Launonen kehuu kaunista Vilnaa, joka alkaa juhlia kohtaa 700 vuottaan.

Annakaisa Pirilä

Suomen Kiinteistöliiton viestintäpäällikkö Annakaisa Pirilä kertoo, että opintomatka on ollut mieleenpainuva, koskettava ja hyvin ajankohtainen.

Piia Moilanen

Itä-Suomen Kiinteistöliiton toiminnanjohtaja Piia Moilanen on nyt vakuuttunut siitä, että suomalainen asunto-osakeyhtiömalli on kyllä maailman paras.