Elokuun vuosikonferenssin luovan iloinen ensimmäinen suunnittelukokous oli 8.3. Tapiolan Kuplaklubilla: Sampo Sikiö, Minna Kaarmila, Lea Rintala, Aino Kuusimäki ja Laura Läntinen.

EKK:n konferenssirima on nyt korkealla, mutta Tapiolassa se taas ylittyy. Elokuussa 2023 olimme Tampereella/Lempäälässä, vuonna 2022 Turussa. Loppukesän Tapiola 28.-29.8. (merkitse nyt kalenteriisi) tarjoaa urbaaneja elämyksiä, raikasta verkottumista, jättekivaa menoa, kansainvälisiä näkökulmia, monitasoista kulttuuria, kattavasti citylogistiikkaa, jännittäviä kaupunkiuudistuksia, perinteistä puutarhakaupunkiakin, myös maan alle piilotettua kaupunkia, uudistettua Otaniemen kampusta, rivakasti kehittyvää Keilaniemeä…

Aikoinaan tyhjästä noussut Tapiola on ainutlaatuinen kokonaisuus. Se oli kehittämishaaste sekä -vahvuus. Nimikilpailun voitti 1953 ”Tapiola”. Betoninen metsälähiö oheispalveluineen vahvisti suomalaisen kaupunkisuunnittelun maailmanmainetta. Panostuksia on nyt tehty miljardilla eurolla. Tapiolan alkuperäinen ja ikoninen maine elää vahvana, vaikka puutarhakaupunki uudistuu ja kehittyy edelleen vuosittain. Elokuun lopussa tiedämme lisää. Nähdään Tapiolassa!