Kaupunkikiertue ”Cyber City Rixu” saapuu keväisen aurinkoiselle Riihimäelle perjantaina 3. toukokuuta kello 10.30. Pääteemoina ovat tulevaisuuden mediallisuus ja kaupunkien digitaalisuus. Tapahtumassa kuullaan asiantuntijoita sekä paneelikeskustelua peilaten kansallisiin ja kansainvälisiin kehitystrendeihin. Etäosallistumismahdollisuus verkossa: www.youtube.com/@riihimaenkaupunki-cityofri269/streams

Tilaisuuden avaa Riihimäen kaupunginjohtaja Jouni Eho.

Fasilitaattorina toimii kehittämispäällikkö Kristian Keinänen (kuvassa).

EKK:n tj. Pokko Lemminkäinen tuo kansainvälisiä ja kotimaisia esimerkkejä: Kaupunki on media, vai onko?
Keskustojen elinvoima-asiantuntija Martti Wilhelms Winning Cities Oy: Case Riihimäki voimakarttoineen.
Teknologia- ja innovaatiojohtaja Teemu Seppälä Riihimäen kaupunki: Innovaatiot menestystekijöinä.

Kenraali evp. Ilkka Korkiamäki puolustusteollisuuden Define-hanke: Puolustussektorin innovaatiotoiminta ja kaksikäyttöteknologiat yritysekosysteemin ytimenä.

HAMK teknologiaosaamisyksikön johtaja Lassi Martikainen: Uusia osaajia kaupunkikehittämiseen, kestävän kaupunkimuotoilun-, ICT:n ja robotiikan keinoin.