Konferenssi on keskustakehittämisen päätapahtuma Suomessa 2022. Kaikki ovat nyt innolla tulossa tutustumaan Suomen ensimmäisen pääkaupungin keskustakehittämiseen mm. jalkautuen ryhmissä kohteisiin. Elävä ja yllätyksellinen ohjelma kiinnostaa eri kaupunkeja. Turku teki muutamassa vuodessa huikeimman kehittämisloikkansa sitten Turun palon 1827.

Ensimmäinen päivä huipentuu yhteiseen Aura-joki risteilyyn elokuun iltapäivässä. Kakkospäivän citykuchan avaa pormestari Arve esityksellään (7 min.). Lopuksi noustaan kuuluisalla funikulaarilla Kakolanmäelle ennen tutustumista Hansakortteliin.

Vuosi sitten oltiin Tikkurilassa kävelykonferenssi-konseptilla. Turku toteutuu ”hybridinä”. Konferenssi järjestetään 24. kertaa. Samalla valtakunnallinen Elävät Kaupunkikeskustat (EKK) ry juhlii 25. toimintavuottaan. Suomi kehittää nyt keskustojaan: elinvoimaisiksi, eläviksi ja elämyksellisiksi. Missä ihmiset viihtyvät ja viipyvät on tulevaisuutta. Turku on huippuesimerkki.

Turun juhlakonferenssin ilmoittautuminen on päättynyt.
Voit tiedustella extrapaikkoja toiminnanjohtajalta, puhelin 040 5553462.