Turku voitti keskustapalkinnon 2021. Vuoden aikana on tapahtunut kehitystä paljon lisää. Tutustumme paikalla noin 15:een esimerkilliseen keskustan kehittämiskohteeseen. Valokuva: Vesa Aaltonen

TURUN JUHLAKONFERENSSI “EKK 25 V” 31.8.-1.9.

Ohjelma + ilmoittautumislomake: www.kaupunkikeskustat.fi

Osanottajamäärä max 120 henkilöä (koska jokiristeilyllä henkilömäärärajoitus). Osanottomaksu on 200 euroa jäseniltä ja 250 euroa ei-jäseniltä sisältäen laatutarjoilut.

Majoitukset varataan ja maksetaan itse kiintiöhotelleihimme Scandic Hamburger Börs, varaustunnus BEKK2 (153 e / 1hh) tai Original Sokos Hotel Wiklund, varaustunnus BEKK1 (124 e / 1hh) katso ohjelmasta majoituksen kiintiökoodimme. Ohjelma toimii myös ”yksipäiväisenä”, mutta osanottomaksu on sama.

Mediasivuillamme www.kaupunkikeskustat.fi erinomaista Turun ennakkomateriaalia: kaupunkitutkimusjohtaja Sampo Ruoppila, Kakolan Funikulaari, Tuomiokirkon yhteisterassi, Föri…

Ilmoittaudu nyt! Paikkoja rajoitetusti.

Pokko Lemminkäinen, tj. / EKK ry, puh. 040 555 346 / pokko.lemminkainen@kaupunkikeskustat.fi,

mediasivut: www.kaupunkikeskustat.fi, twitter: @PLemminkainen