EKK:n hallitus kokoontui 9.6. Helsingin Etelärannassa Kaupan liitossa (kuuntele podcast: www.kaupunkikeskustat.fi)

Aiheina oli: yhteisterassiselvityksen tilanne, ”katukaupustelusuositus”, keskustapalkinto 2022 julkistaminen Pietarsaaressa 11.5., elinvoimayhteisjulkistus 27.5. Kuopiossa js Turun juhlakonferenssin 31.8 -1.9. ohjelma.

Valokuvassa: Aulis Tynkkynen, Tiina Oksala, Minna Maarttola, Simo Hiilamo, Martti Wilhelms, Pekka Vähäkangas, Veijo Kekkonen, Olli Alho, Henrik Lönnqvist,  Heli Järvelä, Mikko Östring, Mikko Heikkilä, Tea Taivalkoski ja Harri Hiltunen.

Seuraava hallitus on 29.9. Helsingissä kello 10.30.

TURUN JUHLAKONFERENSSIN 31.8.-1.9. OHJELMA

ilmoittautumislomake: www.kaupunkikeskustat.fi (sulkeutuu19.8.)

Osanottajamäärä max 120 henkilöä. Osanottomaksu on 200 euroa jäseniltä ja 250 euroa ei-jäseniltä sisältäen tarjoilua. Majoitukset varataan ja maksetaan itse kiintiöhotelleihimme Scandic Hamburger Börs (153 e / 1hh) ja Original Sokos Hotel Wiklund (124 e / 1hh).

YKKÖSPÄIVÄ CITYÄ JA JOKEA RISTEILLEN

Ilmoittautuminen Grand Börs aamukahveineen ja piispiksineen kello 9-10.

Ammatillinen aamupäivä alkaa kello 10: Vähäkangas, Pälve, Henriksson, Keynote X, Marjanen ja Ruoppila.

Kaupunkikohteet ryhmittäin kello 11-14: Börs kattoterassi, kauppatori toriparkkeineen, kauppahalliuudistus, Tuomiokirkko yhteisterasseineen, Vanhakaupunki, Taiteen talo, jokiristeily kello 15-16.30 Aura-jokilautalla päättyen Kristiinankadulle.

Turun pääkirjasto, Vähätori, Rettiginrinne / Frederikan portaat, Tapahtumamatto sirkusesityksineen.

Tauko

Iltatilaisuus kello 17.30-20 Tårgetin Piazzalla: Hintsanen, Järvelä, Tynkkynen, nimettävä kunniajäsen nro 8.

KAKKOSPÄIVÄ KAKOLASSA

Funikulaarilla nousu Kakolanmäelle kello 9.

Kakolanmäen esittely.

Citykucha ”tämän keskustahankkeen haluaisin esitellä” a´ 6 min. äänessä EKK:n omat asiantuntijat.

Omakustanteinen lounas kello 12.

Loppupuheenvuorot.

Turvallista kotimatkaa kello 13.

Kaupunkisuunnittelujohtaja Timo Hintsanen oli EKK:n palkintoraadin jäsen 2022. Hintsanen toivottaa kaikki Suomen keskustakehittäjät tervetulleeksi Turkuun 31.8.- 1.9 ”EKK 25 v” juhlakonferenssiin.

On keskustakehittämisen päätapahtuma Suomessa 2022. Turku voitti keskustapalkinnon 2021. Paljon nyt nähtävää ja koettavaa, uusia näkökulmia ja verkottumismahdollisuuksia, vaikuttava jokiristeily ja yhteisöllinen illtajuhla Tårgetin Piazzalla Kakolanmäkeä Funikulaareineen kehumatta. Kannattaa ilmoittautua heti, paikkoja rajoitetusti 120 keskustakehittäjälle. .

ROTTERDAM-AMSTERDAM-DELFT 6.-8.10. TÄYNNÄ…

Jäljellä vain peruutuspaikkoja: ilmoittaudu kaija.tervala@kaupunkikeskustat.fi.

Lähdössä: Ailama-Mäkitalo, Eerola, Heikkilä, Helenius, Hiltunen, Huurinainen, Isoherranen, Jussila, Karvinen, Koskela, Kölhi, Launonen, Leinonen, Lemminkäinen, Mainio, Martikainen, Matila, Moilanen, Narinen, Nyman, Ojala, Pirilä, Pollari, Ruotsi, Rusanen, Salo, Seppänen, Stucki, Tervala, Tiihonen, Tynkkynen, Tyrväinen, Vauhkonen, Villberg-Kilpinen, Virtanen, Vuotovesi, Vähäkangas ja Wahlfors.

KESKUSTATEKOKILPAILU 2022 SULKEUTUU 31.8.2022

Lisätietoja mediasivultamme: www.kaupunkikeskustat.fi

(Keskustapalkintokilpailu (jo vuodesta 1999) avataan syyskuussa 2022)

Vastaa samalla kyselybarometriimme ”Onko Oodi ruma?”

Pokko Lemminkäinen, tj. / EKK ry, puh. 040 555 346 / pokko.lemminkainen@kaupunkikeskustat.fi,

mediasivut: www.kaupunkikeskustat.fi, twitter: @PLemminkainen