Turku voitti keskustapalkinnon 2021, mutta vuoden aikanakin on tapahtunut lisää. Tutustumme yhdessä noin 10 kehittämiskohteeseen 31.8.-1.9. ”EKK 25 V” juhlakonferenssissa Turussa. Ehdimmekö pistäytymään Wiklundin kattoterassilla ihailemaan elokuun kuutamoa?

TURUN JUHLAKONFERENSSIN 31.8.-1.9. OHJELMAA

Ilmoittautumislomake: www.kaupunkikeskustat.fi (sulkeutuu19.8.)

Huom! Vahvennetun palomuurimme vuoksi eivät kaikki ilmoittautumiset tulleet perille. Jos sait jo kuittauksen omaan sähköpostiisi, niin ok. Uusi yritys! Pahoittelumme.

Osanottajamäärä max 120 henkilöä. Osanottomaksu on 200 euroa jäseniltä ja 250 euroa ei-jäseniltä sisältäen laatutarjoilua. Majoitukset varataan ja maksetaan itse kiintiöhotelleihimme Scandic Hamburger Börs (153 e / 1hh varaustunnus BEKK310822) ja Original Sokos Hotel Wiklund (124 e / 1hh varaustunnus BEKK).

YKKÖSPÄIVÄ CITYÄ JA JOKEA RISTEILLEN

Ilmoittautuminen Grand Börs aamukahveineen ja piispiksineen kello 9-10.

Ammatillinen aamupäivä alkaa kello 10.00: Vähäkangas, Pälve, Henriksson, Keynote X, Marjanen ja Ruoppila.

Kaupunkikohteet ryhmittäin kello 11-14: Börs kattoterassi, kauppatori toriparkkeineen, kauppahalliuudistus, Tuomiokirkko yhteisterasseineen, Vanhakaupunki, Taiteen talo, jokiristeily kello 15.00-16.30 Aura-jokilautalla päättyen Kristiinankadulle.

Turun pääkirjasto, Vähätori, Rettiginrinne / Frederikan portaat, Tapahtumamatto sirkusesityksineen.

Tauko

Iltatilaisuus kello 17.30-20.00 Tårgetin Piazzalla: Hintsanen, Järvelä, Tynkkynen, nimettävä kunniajäsen nro 8.

KAKKOSPÄIVÄNÄ ENSIN CITYKUCHA, SITTEN KAKOLAAN

Citykucha on aamunavauksessa.

”Tämän keskustahankkeemme haluaisin esitellä” a´ yhteensä 6 min.

Ääneen pääsevät EKK:n omat asiantuntijat.

Esiintymiset aakkosjärjestyksessä.

Suunnittelutoimisto Amerikka aloittaa?

Viimeisenä WSP…

Aihe, henkilö, yritys kesäkuun aikana: pokko.lemminkainen@kaupunkikeskustat.fi

Kymmenen ensimmäiseksi ilmoittautunutta pääsee lavalle.

Siirtyminen torin nurkalta julkisella sähköbussilla omakustanteisesti kohti Kakolaa, tai kävellen 30 minuuttia pitkin Aurajoenrantaa ”Funikalle”.

Funikulaarilla nousu Kakolanmäelle kello 10.00.

Kakolanmäen esittely alkaa kello 10.30.

Omakustanteinen lounas noin kello 12.00.

Loppupuheenvuorot.

Turvallista kotimatkaa noin kello 13.00.

Turun kaupungin yhteysjohtaja Antti Kirkkola on myös EKK:n hallituksen jäsen. Oli vuosi sitten ottamassa vastaan keskustapalkintoa Turun kaupungin puolesta.

Pokko Lemminkäinen, tj. / EKK ry, puh. 040 555 346 / pokko.lemminkainen@kaupunkikeskustat.fi, mediasivut: www.kaupunkikeskustat.fi, twitter: @PLemminkainen